به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: البته محور حمیل - ایلام که صبح روز گذشته به علت ریزش کوه مقابل تونل دوم این مسیر مسدود شده بود، همچنان بسته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در برخی محورهای استان از جمله اسلام آبادغرب- حمیل، کنگاور، هرسین و صحنه هستیم که البته در حال تضعیف است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روز گذشته به دلیل شدت بارش‌ها روان آب‌هایی در سطح برخی محورها از جمله کنگاور، هرسین، اسلام آبادغرب، حمیل و پاوه ایجاد شده بود که باعث بروز مشکلاتی حین رانندگی شد.

این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه با رعایت قوانین رانندگی از سوی اکثر شهروندان شاهد وقوع سانحه رانندگی خاصی که منجر به فوت و یا مجروح شدن افراد شود در سطح استان نداشتیم.

سرهنگ حیدری گفت: با این حال به دلیل بارش شدید باران که هنوز هم در برخی نقاط همچنان نیز به شکل پراکنده ادامه دارد لازم است رانندگان نهایت دقت را داشته باشند و از هرگونه حرکت خطرناک مانند سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

وی در پایان گفت: سالم بودن لاستیک و سیستم ترمز خودرو نقش بسیار مهمی در کاهش سوانح رانندگی دارد که امید می‌رود شهروندانی که قصد حضور در جاده‌ها را دارند نسبت به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.