خسرو عیساییان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در پی اخطاریه های سازمان هواشناسی کشور در خصوص آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیل در سطح شهر کرمانشاه، نیروهای عملیاتی و ستادی معاونت خدمات شهری شهرداری از آمادگی کامل برخوردار شده اند.

وی افزود: به منظور ارایه خدمات بهتر و تسریع در عملیات های رفع آب گرفتگی های احتمالی به صورت موقت ۱۰ خط تلفن اضافی به سامانه ۱۳۷ برای درخواست شهروندان برای رفع آب گرفتگی اضافه شده است.

عیساییان گفت: اداره کل مدیریت بحران شهرداری نیز ضمن آماده باش کامل تمامی ادوات خود از جمله پمپ های کف کش، خودروهای مخزن دار، خودروهای مخصوص جمع آوری آب و پمپ های تراکم هوا برای بازگشایی فاضلاب های خانگی را برای انجام عملیات رفع آب گرفتگی را آماده ارایه خدمات و عملیات کرده است.

وی ادامه داد: با دستور مستقیم شهردار کرمانشاه تمامی نیروهای سازمان آتش نشانی و خودروهای امدادی و ایمنی این سازمان به عنوان نیروی احتیاط و معین معاونت خدمات شهری به آماده باش کامل درآمده اند. 

بارش‌ها از شب گذشته آغاز شده و تاکنون حدود ۲۲ میلی‌متر در کرمانشاه و به طور میانگین ۱۰ میلی‌متر در شهرستان‌ها به ثبت رسیده است.
 اداره کل هواشناسی کرمانشاه احتمال بارش باران ۴۰ تا ۷۰ میلی متری در ۲۴ ساعت آینده برای استان پیش بینی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.