علی رستمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی خبرهای کذب و بی اساس توسط بعضی از کانال های شبکه‌های اجتماعی و یا سایت های محلی مبنی بر شیوع بیماری کرونا در گیلانغرب و همچنین شایعه فوت فرد یا افرادمبتلا منتشر شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه دامنه این اقدام‌های خلاف واقع در چند روز اخیر به گونه ای بوده که به انتشار خبری کذب پیرامون فوت یکی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز شده است که براین اساس چهار تن از عوامل متخلف و مرتبط با شبکه های اجتماعی در این زمینه شناسایی و بازداشت شدند.

                                                                                             

 دادستان گیلانغرب به افراد سودجو که با این‌گونه اقدام ها باعث ایجاد رعب و یا استرس و اهانت به شهروندان را باعث می شوند، هشدار داد دستگاه قضایی با مراکز و متخلفانی که مولد این اخبار کذب و بی پایه هستند به شدت برخورد می کند.

وی گفت: همچنین یک واحد داروخانه شبانه روزی شهرستان گیلانغرب به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی در نگهداری دارو در شهرستان پلمب شد.

دادستان گیلانغرب از مردم خواست تا اخبار و اطلاعات را از سایت ها و منابع خبری مطمئن پیگیری کنند.

وی همچنین به برخی اقدام های ناصحیح تحت عنوان پرداخت تسهیلات بانکی با نام قرعه کشی خانگی اشاره کرد که درمواردی موجب سوءاستفاده و انحراف وجوه پرداختی توسط عوامل این موضوع و تضییع حقوق شهروندان شده و به بانوان توصیه کرد در این گونه موارد صرفا به افراد مطمئن و یا  مراکز  معتبر و دارای مجوز اعتماد کنند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.