تیم های هندبال زاگرس اسلام آبادغرب و نفت و گاز گچساران در حالی با یکدیگر مسابقه می دهند که هردوی آنها نیاز مبرمی به پیروزی و کسب امتیازات کامل این دیدار دارند.

تیم هندبال زاگرس به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته در رقابت های امسال نتوانست موفقیت های خود را تکرار و از میان هشت تیم راه یافته به مرحله دوم در رده پنجم قرار دارد.

این تیم اسلام آبادی نتیجه هر دو مسابقه گذشته خود در دور دوم را به مس کرمان و سپاهان اصفهان واگذار کرد از این رو با همه توان باید برای پیروزی در این دیدار تلاش کند.

تنها با هدف پیروزی به مصاف نفت و گاز می رویم
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقه حساسی با تیم نفت و گاز گچساران داریم و بازیکنان با درک اهمیت این دیدار تنها با هدف پیروزی به مصاف میزبان خود خواهند رفت.

سجاد اعظم با بیان اینکه بازیکنان تیم زاگرس از وضعیت آمادگی خوبی برخوردارند، گفت: تمرینات تیم در روزهای اخیر به صورت مرتب پیگیری و مشکلی برای دیدار برابر نماینده گچساران نداریم.

وی ادامه داد: تیم های حضار در دور دوم همه آماده و از بازیکنان خوبی برخوردارند و کسب پیروزی واقعا کار سختی است چرا که اکثر دیدارها بسیار نزدیک دنبال می شود.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: با این حال بازیکنان ما به دلیل موقعیتی که در جدول دارند برای اینکه بتوانند به رده های بالاتر صعود کنند چاره ای جز پیروزی مقابل نفت و گاز ندارند.

اعظم در پایان گفت: به جز یک مصدوم خوشبختانه بقیه بازیکنان خود را برای مسابقه برابر نفت و گاز گچسازان در اختیار داریم و با همه توان برای پیروزی تلاش می کنیم.

مسابقه تیم های هندبال نفت و گاز و زاگرس اسلام آبادغرب عصر امروز (یکشنبه – ۴ اسفند) در گچسازان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.