فرماندار قصرشیرین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات مدارس قصرشیرین فردا تعطیل است.

مرادعلی تاتار افزود: انتخابات در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب امروز با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای برگزار شد و خوشبختانه شاهد انتخاباتی سالم و بانشاط بودیم.

کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تمام مدارس شهری و روستایی این شهرستان با فرایند برگزاری انتخابات و حضور گسترده فرهنگیان در این رویداد مهم و سیاسی فردا تعطیل است.

وی افزود: در گیلانغرب ۸۳ شعبه اخذ رای، آرای مردم را جمع آوری می کند و یک هزار و ۶۰۰ تن از عوامل برگزاری  انتخابات شامل اجرایی، انتظامی، امنیتی و بازرسی و نظارتی کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

سه هزار و ۶۰۰ دانش آموز قصرشیرینی در ۴۸ باب مدرسه شهری و روستایی این شهرستان تحصیل می کنند.
شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.
گیلانغرب در مقاطع مختلف تحصیلی بیش از ۹ هزار دانش آموز که این تعداد در ۲۲۵ آموزشگاه و در قالب ۵۷۴ کلاس درس تحصیل می کنند.

۱۳۱ هزار تن در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری در حال برگزاری است.     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.