افشین کریمی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از صبح امروز تخلفات خرد انتخاباتی در سطح استان مشاهده شده که نیروهای امنیتی و انتظامی به سرعت عوامل را شناسایی و با آنها برخورد کردند.
رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه عنوان کرد براساس بررسی های انجام شده توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هیچ یک از این تخلفات انجام شده سازماندهی شده و کلان نبودند.
کریمی با بیان اینکه مطابق قانون هیات بازرسی استان تشکیل و در هر شهرستان‌ نیز فعال است، افزود: بیش از هزار ناظر بر این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه نظارت می کنند.
رییس هیات بازرسی انتخابات در کرمانشاه گفت: برای هر صندوق سیار و ثابت در مناطق دورافتاده یک بازرس و برای هر سه صندوق دیگر یک بازرس فعالیت خواهد کرد؛ همچنین در شعب حساس و مکان هایی که با ازدحام جمعیت روبه رو هستیم بازرسان به صورت دائم حضور خواهند داشت.
کریمی افزود: به ازای هر ۱۰ بازرس یک سربازرس نیز انتخاب شده و حراست از صندوق های رای را تحت نظر دارد، علاوه بر این در هر شهرستان هم یک بازرس ویژه تعیین شده که تعداد بازرسین ویژه در حوزه انتخابیه کرمانشاه پنج نفر است.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز (جمعه دوم اسفند) در استان کرمانشاه آغاز شد و براساس اعلام وزارت کشور تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.
کار رای گیری در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی از بین ۱۳۴ نامزد باقی مانده آغاز شده است.
براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۶۲۱ صندوق سیار و باقی ثابت هستند.
یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.
کسانی که ۱۸ سال تمام دارند یعنی متولدین دوم اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی (کد ملی هم قابل قبول است) می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.