حسین فشی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیات بوکس استان کرمانشاه تابع قوانین و مقررات و ضوابط کشور بوده و موظف است طبق قانون و آنچه که در آن ذکر شده رفتار کند.

وی ادامه داد: با وجود علاقه مندی که میان بانوان برای ایجاد رشته بوکس میان آنها وجود دارد تاکنون هیچ دستورالعمل و ابلاغیه ای در خصوص فعالیت قانونی در این خصوص صادر نشده است.

فشی تصریح کرد: در این میان استان کرمانشاه نیز بانوان علاقه مند به بوکس زیادی دارد و حتی مراجعاتی نیز به هیات صورت گرفته است اما تا زمانی که از سوی فدراسیون ابلاغیه ای صادر نشود نمی توان هیچ مجوزی صادر کرد.

رییس هیات بوکس استان کرمانشاه ادامه داد: ممکن است فعالیت هایی نیز در رشته بوکس بانوان به صورت زیرزمینی و مخفیانه انجام شود که هیات آن را تایید نمی‌کند.

وی گفت: در صورتی که فدراسیون ابلاغیه قانونی شدن فعالیت بانوان در رشته بوکس را صادر کرد کرمانشاه جزو اولین استان هایی خواهد بود که این رشته را میان بانوان راه اندازی می کند.

فشی خاطرنشان کرد: هیات بوکس کرمانشاه حتی یک تایم در روز را به فعالیت بانوان ورزشکار خود اختصاص خواهد داد، ولی این ها به شرطی است که مجوز فعالیت رسمی بانوان در این ورزش صادر شود که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

هم اکنون بالغ بر هزار و ۲۰۰ ورزشکار زیرنظر هیات بوکس استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.