به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز شنبه در جشن همسران فاطمی تشکیل خانواده را از آیات محکم الهی دانست و اظهار داشت: خانواده باید محیط بندگی خدا ریاضت و تربیت باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اگر این سه امر در خانواده‌ها محقق شد یک خانواده موفق خواهیم داشت.

وی گفت: زن باید در خانواده هنر نمایی کند و هنر محیط خانواده را به محیط بندگی خدا تبدیل کرده و محیطی صمیمی در خانواده ایجاد کند، همانگونه که پیامبر اکرم (ص) فرمود ایجاد فضای صمیمی در خانواده از عبادت و اعتکاف در مسجد النبی برتر است.

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: محیط خانه را باید به یک محیط ریاضت و خودسازی تبدیل کنیم چراکه یکی از بهترین مکان‌ها برای مبارزه با نفس محیط خانواده است.

وی در ادامه به حدیثی از پیامبر اکرم اشاره کرد و بیان داشت: خداوند از زنانی که بر فقر شوهر صبر کنند، مهریه خود را ببخشند و بر اخلاق تند شوهر صبور باشند عذاب قبر را بر خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش خواستار حضور پررنگ مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و گفت: تمام هدف دشمن این است که حضور مردم در عرصه انتخابات را کمرنگ کنند لذا مردم با حضور پرشور خود در انتخابات سیلی محکم دیگری بر دشمنان وارد کرده و پشتیبانی خود را از ولایت بار دیگر اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.