ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های امروز نماز جمعه پاوه گفت: چون برای تمامی مردم شریف اورامانات احترام قائلم به تبع آن برای این نامزدها که فرزندان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی هستند، ارزش و احترام قائل هستم. اما شخصاً از هیچ‌کدام از این نامزدها حمایت نخواهم کرد و انتخاب اصلح را به مردم می سپارم.
وی گفت: انتخابات یک امر ملی است که براساس قانون اساسی هرچند سال یکبار در کشور برگزار می شود که یکی از این انتخابات ها، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگان مردم است.
امام جمعه پاوه، قانون‌گذاری، نظارت بر اجرای قانون و دفاع از حقوق مردم را سه وظیفه نماینده مجلس عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برابر قانون باید در راستای وظایف تعریف شده به مدت چهار سال فعالیت کنند.
وی در ادامه به تاریخچه انتخابات در منطقه اورامانات اشاره کرد و گفت: در طول ۴۰ سال گذشته ۱۰ بار انتخابات مجلس برگزار شده و هشت نفر در حوزۀ انتخابیۀ اورامانات روانه مجلس شورای اسلامی شده اند که از این تعداد سه نفر از ساکنین پاوه، ۲ نفر از جوانرود، ۲ نفر از ثلاث و یک نفر هم از روانسر بوده‌اند و در انتخابات پیش رو هم اگر تغییری حاصل نشود، ۱۴نفر برای انتخاب نماینده مردم اورامانات با هم به رقابت می پردازند.
ماموستا قادری با اشاره به اینکه حسب قانون ائمه جمعه نباید از فرد خاصی حمایت کنند، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ائمه جمعه، دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند است.
وی ضمن  دعوت از واجدین شرایط برای شرکت گسترده و پرشور در انتخابات گفت: ان شاالله مردم فهیم پاوه همچون راهیپمایی ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه در انتخابات مجلس، برگ زرین دیگری به افتخاراتشان بیفزایند.
ماموستا قادری خطاب به طرفداران کاندیداها گفت: درهرحال ادب را رعایت کرده و در فضای مجازی اقدام به فحش و ناسزا و تخریب سایر کاندیداها نکنید؛ هدف شما معرفی کالای خودتان باشد و کالای دیگران را بد جلوه ندهید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.