هوشنگ بازوند در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: ملت با بصیرت ایران و مردم شریف کرمانشاه امروز حماسه ای بی نظیر و بی بدیل خلق کردند.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه با وجود سرمای هوا حضوری بسیار پرشور و مثال زدنی در راهپیمایی داشتند تا بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و رهبری نشان دهند.

بازوند گفت: این حضور بصیرت مدارانه را می توان تجدید عهد و بیعت دوباره مردم کرمانشاه با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب دانست و به دشمنان نشان داد که برای همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب خواهند بود.

استاندار کرمانشاه گفت: این حضور پرشور در واقع اعلام اقتدار جمهوری اسلامی به دشمنان و همه بدخواهان کشور است که تصور می کنند می توانند از عزم و اراده ملت ایران در حمایت از انقلاب بکاهند.

وی در پایان گفت: به فضل الهی و با رهبری رهبر فرزانه انقلاب و حضوزر مردم همیشه در صحنه، کشورمان روز به روز بیشتر در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برخواهد داشت و تحریم و تهدیدهای دشمنان نیز خللی در عزم و اراده جوانان و دانشمندان این دیار وارد نخواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.