مدیر این نمایشگاه، استان کرمانشاه را از نظر بزرگان هنر و فرهنگ بسیار قوی و غنی توصیف کرد و افزود: برپایی این نمایشگاه گامی کوچک برای معرفی مفاخر کرمانشاه است که سالها در عرصه ملی و بین‌المللی بدون چشمداشت کار کرده‌اند.

«مهسا صیفوری» افزود: مردم تعداد کمی از هنرمندان ما را می‌شناسند و بسیاری از این هنرمندان باوجود اینکه سالها در این عرصه تلاش و کوشش فراوان داشته‌اند اما عموم مردم با آنها آشنایی ندارند و یکی از اهداف این نمایشگاه معرفی هنرمندان ناشناخته به مردم است.

وی افزود: برای برپایی این نمایشگاه از سوی هیچ اداره یا ارگانی حمایت نشده‌ام و همه هزینه‌ها را خودم پرداخت کرده‌ام و فقط اداره فرهنگ و ارشاد مکان برپایی نمایشگاه را به صورت رایگان در اختیار ما گذاشته‌ است.

این عکاس جوان کرمانشاهی از جزییات برگزاری مراسم افتتاحیه خبر داد و افزود: آیین گشایش نمایشگاه ۲۷ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعداز ظهر با حضور مدیران استان، هنرمندان و علاقه‌مندان و با اجرای گروه موسیقی آوا و چنگ و پخش مستندی از استاد «محمود مرآتی» به همراه برنامه‌های متنوع دیگری برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس ماندگاران ۲۷ تا ۲۹ بهمن در تالار وحدت کرمانشاه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ساعت ۱۸:۳۰ میزبان علاقه‌مندان و هنردوستان کرمانشاهی است.

صیفوری ۳۳ ساله از سال ۸۳ با عکاسی آشنایی پیدا کرد و از سال ۹۱ در انجمن عکاسان کرمانشاه به صورت تخصصی شروع به کار کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.