فرماندار جوانرود روز دوشنبه در آیین افتتاح گاز رسانی به روستاهای این شهرستان که در روستای «کور» از توابع بخش مرکزی برگزار شد، افزود: براساس قولی که سال گذشته به مردم دادیم ۶۲۰ خانواز از جمعیت این ۹ روستا امروز از نعمت گاز بهره مند شدند.

رستگار یوسفی، به نوسانات ارز و مشکلات پیمانکاران  اشاره کرد و افزود: با پیگیری انجام گرفته بعد سه تا چهار بار مناقصه سرانجام روستاهای یادشده از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی به افزایش بهره برداری از تعداد طرحها نسبت به سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان پروژه در دهه مبارک فجر در جوانرود به بهره برداری رسید که امسال ۱۰۰ پروژه با ۴۹ میلیارد تومان اعتبار و آنچه که قول داده بودیم در بخش های مختلف محقق شد.

یوسفی، به پیگیری های انجام گرفته برای گازرسانی به منطقه «بانی لوان» اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای منطقه بانی لوان در دست مطالعه است.

وی یادآورشد: در صورت اتمام پنج پکیج در دست اجرا تعداد روستاهای گازدار شهرستان جوانرود پنج برابر خواهد شد.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات گازرسانی به ۲۸ روستای شهرستان جوانرود با یک هزار و ۶۴۰ علمک و اعتبار اولیه ۹ میلیارد و ۸۰۰ تومان آغاز شد.

سلطانیان افزود: یک هزار و ۳۵۰ روستای استان کرمانشاه در قالب ۷۱ درصد جمعیت روستایی هم اکنون از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی اظهارداشت: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۶۰ روستای استان کرمانشاه در دست اجرا است.

شهرستان جوانرود با ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه و اقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.