فرماندار کنگاور در آیین افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها با اشاره به اهمیت آی تی و آی سی تی در توسعه اقتصادی جوامع گفت: این موضوع یک اصل پذیرفته شده در بسیاری از کشورهای دنیا است و نقش بسیار موثری در افزایش درآمدهای اقتصادی کشورها دارد.
خیرالله خزایی با بیان اینکه توسعه در بستر زیرساخت، اتفاق می افتد، گفت: توجه به حوزه آی تی و آی سی تی در دنیا فراگیر شده و به جرات می توان گفت که با گذر از انقلاب صنعتی به مرحله انقلاب در علم و فناوری رسیده ایم.
فرماندار کنگاور، فناوری و ارتباطات را رگ توسعه در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه دانست و ادامه داد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه زیرساخت های مخابراتی در سطح شهرستان در حال انجام است و امیدواریم با توجه کافی به این موضوع در جای جای کشور، شاهد برقراری عدالت اجتماعی در تمامی شهرها و دورافتاده ترین مناطق روستایی باشیم.
اجرای فیبرنوری و نصب دیزل ژنراتور در شهر گودین، اجرای آنتن همراه اول دهستان خزل غربی و ارتقا ده ها سایت و طرح مخابراتی دیگر در روستاهای قارلق، فش، کارخانه، فشخوران، بیدسرخ و آران در بخش مرکزی شهرستان کنگاور از جمله این طرح هاست.
شهرستان کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.