«فریبرز کرمی» چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، ضمن اشاره به اینکه تخلفات مربوط به شرکت‌های حمل و نقل در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: ۷۴ جلسه این کمیسیون تشکیل و پرونده ۲۸۴ شرکت و مؤسسه حمل و نقل بررسی و اتخاذ تصمیم شده است.

وی افزود: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده ۱۶۳ شرکت جریمه نقدی شدند و به ۴۹ شرکت نیز تذکر کتبی داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین برای ۵۹ شرکت رأی برائت صادر و پروانه فعالیت ۱۳ شرکت لغو شد.

کرمی همچنین با اشاره به اینکه تخلفات رانندگان نیز در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۳۷ جلسه این کمیسیون تشکیل و پرونده ۵۹۸ راننده مورد بررسی قرار گرفت و در رابطه با آنها اتخاذ تصمیم شده است.

وی اظهارداشت: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده ۳۵۷ راننده تذکر کتبی گرفتند، تعداد ۱۸۹ راننده لغو برگ فعالیت (کارت هوشمند) شدند و برای ۵۲ راننده برگ برائت صادر شده است.​

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اشاره‌ای هم به وضعیت ناوگان حمل و نقل برون شهری استان داشت و افزود: ۶۵ شرکت و موسسه فعال در زمینه مسافربری و ۲۰ پایانه مسافری عمومی و خصوصی در سطح استان اکنون فعال است.

کرمی از فعالیت حدود سه هزار و ۲۰۰ راننده در حوزه حمل و نقل مسافری در استان کرمانشاه هم خبر داد و اظهار داشت: حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۸۵۱ دستگاه مینی‌بوس و ۸۱۸ دستگاه خودرو سواری کرایه، جابجایی مسافران را در استان بر عهده دارند.

به گفته وی، هم اکنون میانگین سن ناوگان اتوبوسی استان هشت سال، ناوگان مینی‌بوس ۲۸.۵ سال و ناوگان سواری کرایه ۱۰.۵ سال است.​

استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

بیش از ۲ میلیون نفر در ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستای این استان سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.