محمدحسین محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در حاشیه مسابقات جام تختی که رییس فدراسیون هم حضور داشت آقای بازوند استاندار کرمانشاه قول داد که زمینه حضور تیم استان را در رقابت های لیگ برتر فراهم کند.

وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد نه تنها برای کشتی بلکه برای ورزش استان هم بسیار مثمرثمر خواهد بود و می تواند شور و شوق را دوباره به مردم و جوانان این شهر بازگرداند.

محبی ادامه داد: پتانسیل کشتی کرمانشاه به قدری هست که با حضور ورزشکارانش و البته جذب یکی ۲ کشتی گیر از سایر استان ها و یا حتی کشتی گیران خارجی بتواند در رقابت های لیگ برتر و مصاف با بهترین های ایران خودی نشان دهد.

رییس هیات کشتی کرمانشاه یادآوری کرد: ما الان در چهار - پنج وزن کشتی گیران خوبی در حد تیم ملی داریم و به طور قطع همه آنها تمایل دارند که برای فصل جدید در شهر و استان خود به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه هم اکنون چند کشتی گیر کرمانشاهی در سایر استان ها حضور پیدا کرده اند، گفت: اگر حضور ما در لیگ برتر قطعی شود می توانیم همه آنها را با رقم های قرارداد کمتری حتی جذب کرده و تیمی قدرتمند و مدعی را روانه مسابقات کنیم.

محبی افزود: حضور تیمی از کرمانشاه در لیگ برتر علاوه بر آنکه سالن ورزشی ما را پر از تماشاگر می کند روحیه و انگیزه ای مضاعف به کشتی گیران رده های پایه نیز خواهد داد و آنها را برای بهتر شدن تشویق می کند.

رییس هیات کشتی استان در پایان تاکید کرد: کرمانشاه بهترین تماشاگران کشور را دارد و به طور قطع حضور آنها در سالن مسابقه بر جذابیت های لیگ اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.