هوشنگ بازوند روز شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن بیان داشت: متاسفانه در ماجرای هواپیما شاهدیم که هرکسی یک تفسیری داشته است در حالی که هیچ‌کدام نبوده و یک چرخ هواپیما به دلیل شرایط برفی ۶ متر از طرف «تاکسی وی» خارج شده است.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا مطالب مطرح‌شده در فضای مجازی مبنی بر ترکیدن لاستیک هواپیمای تهران به کرمانشاه گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

مجتبی بیاتی با بیان اینکه در زمان فرود سطح باند فرودگاه کرمانشاه لغزنده نبود، افزود: هواپیما در زمان ورود به تاکسی‌وی برای پیاده کردن مسافران، به دلیل بارش برف و کمبود دید خلبان پس از پیچیدن ۶ متر وارد محدوده کنار باند شده است.
وی اظهار داشت: این پرواز بدون هیچ مشکلی برای هواپیما و مسافران ساعت ۶ و پنج دقیقه در باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه فرود آمد و تمام ۱۰۲ سرنشین و خدمه پرواز در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.

آمادگی همه دستگاه های استان برای مقابله با ویروس کرونا

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به موضوع نگران کننده ویروس کرونا از همه دستگاه های استان خواست آمادگی کامل داشته باشند.

بازوند با اشاره به ۳۷۰ کیلومتر خط مرزی استان و وجود ۶ بازارچه مرزی از دانشگاه علوم پزشکی خواست با تمام توان پای کار باشد.

او تاکید کرد هم اکنون هیچ‌گونه مشاهده ای از بیماری در استان نداشته ایم اما با توجه به  رفت و آمدهای مرزی باید آمادگی داشته باشیم و صدا و سیما نیز باید به شریح موضوع بپردازد.

به گفته وی، نشست شورای پدافند استان کرمانشاه به همین منظور در دستور کار است؛ ضمن اینکه گروه های اورژانس نیز در مرز استان مستقر می شوند.

افتتاح و کلنگ زنی هزار و ۱۶۷ پروژه با ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار

بازوند در ادامه بیان داشت: در ایام دهه فجر هزار و ۱۶۷ پروژه با ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی یا شروع به کار می شود.

به گفته وی، پتروشیمی اسلام آباد غرب بعد از سالها تعطیلی با سرمایه گذاری مستقیم دولت آغاز به کار خواهد کرد و عملا استان کرمانشاه با چهار پتروشیمی تبدیل به قطب پتروشمی کشور می شود.

بها دادن به رای مردم یادگار امام بود

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو بها دادن نظام به رای مردم را یادگار امام(ره) بیان کرد و گفت: انتخابات منشا اقتدار ماست.

او افزود: تاکنون ۳۷ بار در کشور انتخابات برگزار شده است به این معنی که مردم ۳۷ بار سرنوشتشان سهیم بوده اند.

بازوند در پایان بر تبلیغ برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات و در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.