حبیب اله آصفی روز دوشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در این باره بیان کرد:برای بررسی ابعاد حادثه یک جلسه اضطراری با حضور مسوولان مربوطه برگزار شد.

وی با بیان اینکه دلیل وقوع این حادثه در دست پیگیری است، گفت: مهمترین اقدامی که پس از بروز حادثه انجام شد، ایمنی مسافران و محل نشست هواپیما بود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه این هواپیما با خروج از باند فرودگاه، در کمربندی ماهشهر - سربندر که نزدیک فرودگاه هست متوقف شد، افزود: این جاده هم اکنون مسدود است و تا ساعاتی دیگر با انتقال کامل هواپیما، تردد در این مسیر از سر گرفته خواهد شد.

آصفی ادامه داد: تمامی ۱۴۴ سرنشین هواپیمای حادثه دیده تهران- ماهشهر پس از فرود در ساعت ۷:۳۵ دقیقه، در سلامت کامل به سر می‌برند و تنها ۲ نفر از آنها از ناحیه پا دچار مصدومیت سطحی شدند.

وی با اشاره به اینکه همه مسافران این پرواز بدون محدودیت یا به سمت منازل و یا محل کار خود اعزام شدند، گفت: به واسطه مهارت خلبان، همه سرنشینان هواپیما در سلامت به سر می‌برند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا دلیل این حادثه مشخص شده، گفت: بررسی اصلی این حادثه پس از جابه‌جایی هواپیما به داخل فرودگاه انجام می‌شود ولی آنچه اهمیت دارد این است که هرگونه قضاوت پیش از اعلام نظرات فنی، غیر رسمی است و نمی‌توان به چنین اظهارات غیرفنی استناد کرد.

پرواز شماره ۶۹۳۶ تهران - ماهشهر مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین که ساعت ۶:۴۰ دقیقه روز دوشنبه تهران را به قصد ماهشهر ترک کرده بود هنگام نشستن در فرودگاه ماهشهر در ساعت ۷:۳۵ دقیقه از باند خارج شد.

در پی این حادثه تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری برای ارزیابی سانحه خروج هواپیما از باند در محل حاضر شده‌اند.

هواپیمای حادثه دیده ۱۴۴ سرنشین، شامل ۱۳۶ نفر مسافر و هشت نفر خدمه داشت.

فرودگاه ماهشهر فرودگاه اختصاصی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این شهرستان، در جنوب خوزستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.