ائمه جماعت اهل تسنن و اهل تشییع استان کرمانشاه روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه این بیانیه را قرائت کردند.
در این بیانیه که طرح معامله قرن، نقشه مضحک امریکا و رژیم صهیونیستی عنوان شده، آمده است: این حرکات اولین و آخرین دسیسه دشمنان در مقابل ملت فلسطین نخواهد بود؛ این حرکات نشان از عمق دشمنی اسکتبار و صهیونیست ها با ملت های مسلمان به خصوص قدس شریف دارد.
در این بیانیه مطرح شده است: باکمال تاسف برخی حکام خودفروخته و خودباخته کشورهای عرب همراه این جنایت شده و از آن حمایت کرده اند که به یقین بزرگترین ظلم به پیکره اسلام و مسلمین محسوب می شود.
ائمه جمعه استان کرمانشاه تصریح کرده اند: بدون شک تنها راه مقابله با این اهداف شوم مقاومت و مقابله در سایه اتحاد مسلمان است تا مانند گذشته بسیاری از توطئه ها خنثی شود.
در این بیانیه نقش علما و فرهیختگان در این زمینه پررنگ بیان شده و مطرح شده است: اعلام می کنیم که ضمن محکوم کردن این حرکت با اتحاد و هوشیاری امت اسلامی محکوم به شکست است و پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین خواهد بود.
طرح معامله قرن خواستار چشم‌ پوشی  پناهندگان فلسطینی ساکن کشورهای عربی به ویژه لبنان از حق بازگشت به سرزمین خود است؛ طرحی که برخلاف مفاد قطعنامه ۱۹۴ شورای امنیت سازمان ملل است. این طرح هم چنین در پی الحاق قدس و بخش‌های اشغالی کرانه باختری رود اردن به رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.