سردار «علی اکبر جاویدان» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از اطلاع در خصوص فعالیت یک باند و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی شیشه به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران چند روزی فعالیت این باند را در استان های شرقی کشور زیرنظر داشتند تا اینکه اعضای آن بوسیله یک دستگاه خودروی سمند نسبت به انتقال محموله موردنظر به کرمانشاه اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در همین راستا مراقبت های لازم به عمل آمد و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در ورودی شهر کرمانشاه نسبت به توقیف خودروی حامل موادمخدر اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی سمند توقیفی، ۶۵ کیلوگرم شیشه کشف و هر پنج عضو این باند که چهار نفر آقا و یک خانم بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جاویدان در ادامه و با تاکید بر اینکه مبارزه با پدیده مواد مخدر یکی از اولویت های مهم کاری پلیس به شمار می رود، افزود: برخورد با این پدیده خانمان سوز نیازمند کمک و همراهی سایر دستگاه های اجرایی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۰ بهمن بیش از ۲ تن و ۳۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد نشان می دهد.

وی همچنین از انهدام ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا ۶ هزار و ۱۳۵ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، مشارکت کنندگان و حمل کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به دستگیری ۲ هزار و ۵۴۲ معتاد در استان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: به شرط فراهم بودن زیرساخت ها و محل مناسب برای نگهداری این افراد، پلیس این توان را دارد که ظرف مدت ۴۸ ساعت همه معتادان متجاهر را از سطح خیابان جمع آوری کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.