حجت الاسلام والمسلمین هادی عسکری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، شاخصترین برنامه‌ بنیاد شهید کرمانشاه در دهه فجر را برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه ۱۷ بهمن در گلزار مطهر شهدای شهر کرمانشاه با حضور همه اقشار جامعه، مسوولان و فرماندهان نظامی استان اعلام کرد.
 وی در ادامه تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا، اجرای طرح پایش سلامت ویژه ایثارگران، تجلیل و تکریم از نخبگان و حافظان قرآنی شاهد و ایثارگر، برپایی نمایش‌های خیابانی، حضور مدیران دستگاه‌های دولتی در حسینیه‌های شاهد و برگزاری مراسم لاله‌های روشن با همکاری آموزش‌ و پرورش در سطح مدارس استان را از دیگر برنامه های فرهنگی بنیاد شهید در دهه فجر ذکر کرد.
عسکری، عیادت از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی مانند فوتسال را از دیگر برنامه های بنیاد در ایام الله دهه فجر عنوان کرد و گفت: این برنامه ها در سطح شهرستان ها نیز اجرا می شود.
حجت‌الاسلام عسگری در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط حساس کشور اشاره کرد و یادآور شد: اگر امروز کشور باوجود تحریم‌های گوناگون در شرایط جنگی تمام‌عیار قرار گرفته ما هم بایستی به‌عنوان یک مجاهد فی سبیل الله خود را در این شرایط حس کرده و با وجود این امکانات کم آنچه را که در توان داریم در خدمتگزاری به اهداف و آرمان‌های والای نظام به کاربندیم.
استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، بیش از ۲۱ هزار جانباز و هزار و ۶۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و در طول هشت سال دفاع مقدس مستقیم درگیر جنگ با عراق بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.