سجاد اعظم عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمرینات آماده سازی تیم از حدود ۲۰ روز پیش آغاز شده و بازیکنان اکنون شرایط خوبی از لحاظ آمادگی بدنی دارند چرا که در زمان تعطیلات چهار- پنج مسابقه تدارکاتی با تیم های دسته اول برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه برای تیم زاگرس تا پایان مسابقات مرحله گروهی این فصل ۲ دیدار باقی مانده است، گفت: مسابقه اول این تیم برابر ذوب آهن اصفهان و مسابقه دوم نیز برابر نیروی زمینی کازرون تیم های رده دوم و اول گروه خواهد بود.

اعظم تصریح کرد: هر ۲ مسابقه بخصوص دیدار برابر ذوب آهن اصفهان برای تیم ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و بازیکنان تیم تنها با هدف کسب پیروزی مقابل رقبای قدرتمند خود قرار می گیرند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه دیدار برابر ذوب آهن اصفهان معوقه هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی است، گفت: نتیجه دیدار اول برابر زغال سنگ طبس نیز به خاطر اینکه تازه از مسابقات جام باشگاه های آسیا به میزبانی کره جنوبی بازگشته بودیم و نتوانستیم در آن حضور پیدا کنیم با حساب ۱۰ بر صفر به سود حریف اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیروزی در ۲ مسابقه سخت باقی‌مانده بتوانیم با قرار گرفتن در یکی از رده های دوم یا سوم به دور بعدی رقابت های لیگ برتر راه پیدا کنیم.

اعظم افزود: چهار تیم اول ۲ گروه (هشت تیم) به مرحله بعدی صعود خواهند کرد و هر تیمی در این مرحله با تیم های گروه مقابل به صورت رفت و برگشت که در مجموع هشت مسابقه می شود، برگزار می کند و در نهایت با محاسبه امتیازات دور گروهی و دور دوم، تیم های اول تا هشتم مشخص می شوند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه از هم اکنون نمی توان قولی در خصوص کسب مقام داد، گفت: با این حال هواداران تیم مطمئن باشند بازیکنان ما باوجود همه مشکلاتی که این فصل داشتند تمام توان خود را برای کسب بهترین نتایج به کار گرفته و با همه وجود تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم مسوولان استان هم به کمک تیم های ورزشی کرمانشاه بیایند تا با کمترین دغدغه به فکر افتخارآفرینی برای این دیار و خوشحال کردن مردم باشند.

اعظم در پایان گفت: باوجود حمایت های همه جانبه استاندار کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان از تیم های ورزشی بخصوص تیم هندبال زاگرس، عده ای هستند که نه تنها هیچ حمایتی نمی کنند بلکه همواره در حال سنگ اندازی و گذاشتن چوب لای چرخ ورزش این استان هستند.

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب هم اکنون از هشت مسابقه خود با همین تعداد امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی گروه اول مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.