پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: در این راستا یک نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه همچنین از کشف هفت هزار و ۵۶۱ عدد لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۹ جعبه بزرگ حاوی هفت هزار و ۵۶۱ عدد لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

وی در پایان با اشاره به اهتمام پلیس در راستای مبارزه با پدیده قاچاق، از دستگیری راننده نیسان و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد. در این استان سه مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی فعال است و کالاهای قاچاق از معابر غیررسمی وارد استان می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.