شهریار بهنیا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بااشاره به استفاده از ظرفیت‌های اعتباری و قانونی برای اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: اداره کل فناوری اطلاعات استان با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در راستای جذب این اعتبارات برای مصون ‌سازی و پایدارسازی زیرساخت‌های سایبری دستگاه‌های اجرایی اقدامات مناسبی انجام داده است.

او گفت: با تشکیل جلسه در محل دستگاه‌های اجرایی و بازدید میدانی از وضعیت غناوری اطلاعات و مراکز داده آن دستگاه‌ها، مشکلات و نیازهای سایبری بررسی و میزان اعتبارات لازم تخصیص و توسط اعضای کمیته فنی پدافند غیرعامل تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی دارای زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم می‌توانند از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و منابع داخلی خود در حد مجوزهای قانونی برای اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل و مصون‌سازی زیرساخت‌ها هزینه کنند.

براساس این گزارش، نماینده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه به همراه اعضای کمیته فنی پدافند سایبری استان کرمانشاه از وضعیت آی تی و مرکز داده اداره کل آموزش و پرورش استان بازدید کردند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.