«فرزین معتمدی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شب گذشته به دلیل بارش برف در برخی از محورهای استان به خصوص محورهای روانسر به پاوه، روانسر به جوانرود و جوانرود به ثلاث باباجانی شاهد گرفتاری مردم در راه ها بودیم.

وی با بیان اینکه پرسنل این جمعیت به ۹۲ خودرو گرفتار در برف و ۲۷۰ نفر از مسافران آنها امدادرسانی کردند، افزود: ۴۸ نفر از این مسافران در پایگاه‌های هلال احمر اسکان اضطراری یافتند و بسته‌های غذایی بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه یادآور شد: شب گذشته ۴۵ نفر نیروی هلال احمر با امکانات و خودروهای امدادی در جریان امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف پای کار بودند.

تردد در اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه نیز صبح سه‌شنبه اعلام کرد: با توجه به بارش شدید برف طی شب گذشته در جاده‌های اورامانات و همچنین کولاکی که هم اکنون در محور روانسر به پاوه شاهد آن هستیم تردد در این مسیر تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ «محمد حیدری» خاطرنشان کرد: بهتر است افراد از ترددهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورتی که سفر آنها لازم و به سمت مناطق اورامانات است حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی یادآوری کرد: طبق اعلام همکاران ما که در جاده های استان مستقر هستند شب گذشته در ریجاب، کرندغرب، ثلاث باباجانی، گهواره، نوسود، روانسر، جوانرود و پاوه و شاهد بارش برف بوده ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.