فریدون یاسمی روز سه‌شنبه در جلسه گازرسانی و تخصیص سوخت مایع به مناطق گازرسانی شده با حضور نمایندگان فرمانداران و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان در سرسرای جلسات شرکت پخش منطقه کرمانشاه، افزود: در راستای تغییر الگوی مصرف سوخت و استفاده از گاز طبیعی، کاهش سوخت مایع تخصیصی به واحدهای مستقر در مناطق گازرسانی شده باید مورد بازنگری قرار گیرد.

او تاکید کرد که برای انجام این مهم نیاز به عزم ملی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی داریم.

وی هدف از تشکیل این جلسه را آخرین فرصت به واحدهایی عنوان کرد که در مناطق گازکشی شده قرار دارند و هنوز از سوخت مایع استفاده می‌کنند.

به گفته یاسمی، پس از تاریخ تعیین شده در صورت خودداری این واحدها از اجرای این امر(دریافت اشتراک گاز) سهمیه سوخت حرارتی، گرمایشی و گاز مایع آنها قطع خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در ادامه گفت: در منطقه کرمانشاه ۹۸ هزار خانوار زیرپوشش این شرکت و مصرف کننده نفت سفید وجود دارد که سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می شود.

یاسمی با بیان اینکه اکنون به صورت روزانه انواع فرآورده‌های نفتی به نقاط مختلف استان ارسال می‌شود، افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتی با بهره گیری از ۳۵۰ دستگاه نفتکش جاده پیما انجام و تمهیدات لازم برای آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی استان در فصل سرما اندیشیده شده است.

در استان کرمانشاه در مجموع ۱۵۴ جایگاه فرآورده نفتی وجود دارد که از این تعداد ۳۷ جایگاه تک منظوره سی ان جی است.

اکنون ساکنان یک هزار و ۳۱۰ روستا و ۲۸ شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

جمعیت ۲ میلیون نفری این استان در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.