پهلوان محمدحسن محبی روز پنجشنبه در حاشیه پیکارهای کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه در جمع خبرنگاران درباره سطح مسابقات کشتی آزاد جام تختی و میزبانی کرمانشاه اظهار داشت: توقع داشتیم تیم‌های خارجی بیشتری می‌آمدند، اما به هر حال کشتی در کشور ما ریشه دار است و مسابقات داخلی جذابیت‌های خاص خودش را دارد و هر زمانی که کشتی در جایی در جریان باشد جذابیت‌های خود را دارد.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: این مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی است؛ مردم کرمانشاه کشتی را دوست دارند و امیدوارم مسوولان و استاندار توجه بیشتری به این رشته داشته باشند. ورزش اول ایران و کرمانشاه کشتی است، امیدورام این میزبانی ها باعث شود جوانان ما بیشتر دیده شوند. دیده شدن جوانان کرمانشاه باعث می‌شود این موضوع در زندگی شخصی آنها نیز اثر مثبت بگذارد. امیدواریم مسئولان استانی نگاه بهتری به این رشته داشته باشند.
دارنده مدال نقره و برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در پاسخ به این سوال که آیا سطح کشتی کرمانشاه با این میزبانی ها بالا می‌رود، تصریح کرد: به طور حتم بالا می‌رود، ما سال گذشته ۳ نماینده در تیم ملی داشتیم که شاید این موضوع از نظر خیلی ها دور از ذهن بود، اما محقق شد. در سال ۱۹۹۰ میلادی بود که من به همراه برادرم و الله مراد زرینی در تیم ملی بودیم و بعد از آن تا به حال هیچ وقت کرمانشاه ۳ ملی‌پوش در تیم ملی نداشته است.

محبی در خصوص اینکه آیا به عنوان مشاور عالی در مباحث فنی هم نظر می‌دهد؟ عنوان کرد: حتما اینطور است، در جلساتی هم که با رییس فدراسیون داشتیم این موضوع مطرح بود.

وی در واکنش به این سوال که چندین ماه است حکم دارد، اما تنها در یک جلسه شرکت کرده است افزود: شاید دعوت شده باشم، اما به دلیل مشکلات و گرفتاری فرصت حضور پیدا نکرده بودم. هر زمانی که نیاز بوده حضور پیدا کرده ام. اگر هم مشکلی وجود داشته حتما مطرح کرده ام، همانطور که در گذشته این انتقادات را بیان می‌کردم. البته دوستان به من لطف دارند و هر زمان نیاز بوده در جلسات شرکت کرده ام.
مشاور عالی رییس فدراسیون کشتی درباره غیبت رضا یزدانی در مسابقات و از دست دادن شانس حضور در المپیک گفت: دراین مورد من نمی‌خواهم صحبت کنم و بهتر است سرمربی تیم ملی و مدیر فنی تیم ملی در این خصوص اظهار نظر کنند.
وی  درباره ارزیابی‌اش از حضور تیم ملی کشتی آزاد در المپیک پیش رو و مطرح شدن توقع کسب ۲ مدال طلا در این مسابقات گفت: اگر هزینه لازم صورت گیرد این موفقیت‌ها رخ خواهد داد. کشتی ایران یک ورزش ریشه دار است و شک نکنید نسبت به سایر رشته ها نتایج بهتری در المپیک کسب خواهد کرد. امیدوارم تمام مسوولین برای موفقیت کشتی در المپیک کمک کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.