حسن عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: این مقدار تسهیلات برای اجرای ۱۷ هزار و ۲۴۳ طرح اشتغالزا در ۱۰ شهر استان پرداخت شده است.

وی افزود: سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر، ماهیدشت، کوزران، قصرشیرین، گیلانغرب، پاوه و جوانرود جزو شهرهای زلزله زده استان به شمار می روند.

عزیزی همچنین از پیش پذیرش شدن ۳۲ هزار و ۷۹۱ طرح اشتغالزای دیگر در بانک های استان خبر داد و گفت: تسهیلات تعیین شده برای این طرح ها ۲۱ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در ادامه بیشترین تسهیلات پرداختی اشتغال را مربوط به سرپل ذهاب به مبلغ یک هزار و ۶۱۸ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال ذکر کرد که به ۶ هزار و ۹۷ طرح پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اسلام آبادغرب با ۷۳۶ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال و ثلاث باباجانی با ۷۲۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال تسهیلات دریافتی نیز رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

عزیزی در ادامه به اشتغال های ایجاد شده در مناطق زلزله نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۱۲۶ فرصت شغلی در شهرهای یاد شده ایجاد و افراد مشغول به کار شده اند.

مدیرکل کار کرمانشاه ادامه داد: بیشترین فرصت های شغلی در سرپل ذهاب با ۶ هزار و ۶۰۰ مورد، ثلاث باباجانی با سه هزار و ۵۵۷ مورد، دالاهو با سه هزار و ۷۰ مورد و گیلانغرب با ۲ هزار و ۵۱۶ مورد ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در صورت اعطای تسهیلات به طرح های پیش پذیرش شده ۴۰ هزار و ۲۳۱ فرصت شغلی دیگر در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ایجاد می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.