حسن عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با پرداخت این مقدار تسهیلات ۱۷ هزار و ۱۹۸ طرح اشتغالزا اجرا شده که نتیجه آن ایجاد ۱۹ هزار و ۵۲ فرصت شغلی در مناطق زلزله زده استان بوده است.

وی افزود: بیشترین تسهیلات پرداختی در سرپل ذهاب به میزان یک هزار و ۶۱۶ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال بوده است.

عزیزی یادآور شد: اسلام آبادغرب با ۷۳۶ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال و ثلاث باباجانی با ۶۹۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال نیز پس از سرپل ذهاب بیشترین دریافتی تسهیلات مربوط به اشتغال را داشته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین اشتغال ایجاد شده نیز مربوط به سرپل ذهاب با ۶ هزار و ۵۸۹ فرصت شغلی بوده است، گفت: ثلاث باباجانی با سه هزار و ۵۵۲ فرصت، دالاهو با سه هزار و ۵۹ فرصت و گیلانغرب با ۲ هزار و ۴۹۹ فرصت شغلی در رده های بعدی قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: تا پایان آذرماه، ۳۲ هزار و ۷۸۹ طرح برای دریافت تسهیلاتی به میزان ۲۱ هزار و ۲۷۱ میلیارد ریال که قابلیت ایجاد بیش از ۱۹ هزار فرصت شغلی را دارند در بانک پذیرش شده اند.

عزیزی در پایان گفت: از این طرح ها تاکنون با ۱۷ هزار و ۱۹۸ طرح برای پرداخت تسهیلاتی به مقدار ۴ هزار و ۸۵۴ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال انعقاد قرار داده شده است.

سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، دالاهو، ماهیدشت، کوزران، روانسر، قصرشیرین، گیلانغرب، جوانرود و پاوه جزو شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.