اجتماع ۱۵ هزار نفری مرزنشینان امروز از شیعه، سنی و مردم اهل حق با هر مرام و مسلکی از میدان مهدیه به سمت میدان مرزبانی در قصرشیرین به راه افتاد، همه آمده بودند با هر لباس و هر کسوتی از پیرزن و پیرمرد گرفته تا کودک و نوزادانی که در آغوش مادرانشان بودند و همه یکپارچه شعار می دادند مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، رهبری معظم تسلیت تسلیت،  وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.

                                                                               

امروز چشمان تمامی مردم اشکبار بود و حزن عجیبی قامت شهر نخل های سربلند قصرشیرین را فرا گرفته بود، نوای ساز چمری شهرستان را پر کرده بود، جمعیت عشایر به راه افتاده بودند و زنان عشایر با همان سادگی خود و با لباس محلی و هویت کردی در جلوی جمعیت حرکت می کردند و از داغ شهید سلیمانی صورتشان را می خراشیدند و صدای وای وای و ضجه های زنان قصرشیرینی گوش آسمان شهر را پر کرده بود.

امروز همه آمده بودند و وقتی از آن ها می پرسیدم برای چه آمده ای با بغضی که هر لحظه در آستانه شکستن بود پاسخ می دادند چطور نیاییم مردی که ایستادگی شهر و مرزمان را مدیون زحمات و مجاهدت های او و همرزمانش هستیم.

پیرمردی با محاسن سفید و دستمالی بر سر نامش را پرسیدم گفت: یدالله هستم برای این آمده ام برادرم، پسرم و همه کسم را از دست داده ام او که اشک می ریخت ادامه داد چطور از داغ این غم تاب بیاورم، کمرم شکسته، چهار روز است خواب و خوراک ندارم اگر سلیمانی نبود الان دخترانمان و ناموسمان همگی دست داعشی های کثیف بود.

وی ادامه داد: هنوز هم رفتن حاج قاسم سلیمانی را باور نمی کنم کاش این خبر یک خواب بود چطور باور کنم کسی که نامش لرزه بر پیکر دشمن انداخت، دیگر نیست.

وی گفت: من چهار پسر دارم هرچهار پسرم آماده جهاد هستند و برای خون خواهی حاج قاسم آماده نبرد به میدان می باشند.

مرد میانسال دیگری نیز که پیراهن مشکی بر تن داشت، گفت: ترامپ و آمریکایی ها داغ سلیمانی را بر قلب های ملت ما گذاشتند اما داغی بر دلشان می گذاریم که تا دنیا دنیاست فراموش نکنند.

وی که نامش را سرباز گمنام امام زمان (عج) معرفی کرد، ادامه داد: من به همراه دیگر مرزداران قصرشیرین آماده هستیم و امروز همین جا اعلام می کنیم که اگر نیاز باشد به فرمان رهبری به هر جای این کره زمین خواهیم رفت و در جبهه های جنگ علیه دشمن خواهیم جنگیدتا اثری از آمریکایی ها بر روی این کره خاکی باقی نماند.

مریم امیری یک خانم خانه دار قصرشیرینی نیز گفت: من امروز فرزند ۲ ساله ام محمد رضا را آورده ام و او را فدای امر رهبرم خواهم کرد، زیرا شهید سلیمانی برای امنیت ما مرزنشینان جنگید و امروز من آمده ام و همین جا قسم می خورم فرزندم را طوری تربیت کنم که مدافع خون شهید و حریم ولایت باشد.

عمه زهرا پیرزنی که صورتش را خراشیده و بشدت می گریست، از او پرسیدم دلیل این همه ناراحتیت چیست، گفت: فرزندی داشتم که تقدیم انقلابش کردم ولی داغ رفتن شهید سلیمانی برایم سنگین تر از داغ رفتن فرزندم بود چون اگر سلیمانی نبود الان قصرشیرین دست داعشی های تروریست بود.

امروز جوانان بسیاری بودند که شعارهای مرگ بر آمریکا سر می دادند و با بر تن کردن لباس رزم و به دست داشتن نماد سپاه پاسداران اعلام کردند که همه ما بسیجی و مرید ولی زمان امام خامنه ای هستیم و همین جا اعلام می کنیم که هریک از ما قاسم سلیمانی های آینده خواهیم بود.

                                                                                          

بسیاری دیگر از مرزنشینان قصرشیرین و از بزرگان شهر همچون حاجی پرونده و حاج آقا افشاری که پای ثابت هیات های عزاداری هستند نیز بازگشایی مرز خسروی را مدیون مجاهدت های سردار شهید سلیمانی می دانند و امروز هرکه سخن می گفت همه از رشادت و مجاهدت سلیمانی می گفت.

دختران و زنان بسیاری آمده بودند و اعلام کردند که ما مطیع امر رهبریم و برای دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی با تربیت و پرورش فرزندانی انقلابی نخواهیم گذاشت که خون حاج قاسم هدر رود.

امروز قصرشیرین یکپارچه و تمام قد به احترام حاج قاسم و شهدای جبهه مقاومت ایستاد و گریست، اما مرزنشینان اعلام کردند ما برای مرزی که در نتیجه رشادت و مجاهدت حاج قاسم اکنون دارای امنیت و آرامش است خون ها خواهیم داد و انتقام خون حاج قاسم را خواهیم گرفت.

 قرائت دلنوشته دختری قصرشیرینی به نام سارینا که در وصف رشادت های حاج قاسم سخن می گفت نیز نشان از محبوبیت سردار دل ها در میان کودکان و نوجوانان قصرشیرینی همچون سایر نقاط ایران اسلامی و دیگر کشورهای منطقه داشت.

امروز بار دیگر نماد کفر و ستم پرچم آمریکای ملعون در تجمع مرزنشیبنان قصرشیرین به آتش کشیده شد و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر اسراییل سر دادند تا به دشمنان ثابت کنند که مرزداران حقیقی حافظ و مدافع خون شهدا هستند.

امروز مردم قصرشیرین حق مطلب را ادا کردند و این حضور که به صورت خودجوش و مردمی بود به پاس قدرشناسی مرزنشینان غرب کرمانشاه از سردار دل ها صورت گرفت، سرداری که برای مرزهای نوار غربی و بیرون راندن داعشی های لعین از نزدیکی مرزهای کشورمان زحمات بسیاری کشید.

روح شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی و شهدای جبهه مقاومت شاد و راهشان پر رهرو.

                                                                                    

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد مرزها ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان فعال است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.