سیروس شهبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از ۲۴ آبان ۹۸ و تمایل دارندگان خودروهای گازسوز برای استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوخت وسیله نقلیه، مصرف گاز جایگاه‌های سی ان جی نیز افزایش یافته است.

او گفت: اکنون ۷۴ جایگاه سی ان جی در سطح استان وجود دارد که ۳۵ جایگاه آن در مرکز استان و مابقی در سایر شهرستان‌ها قرار دارد.

وی با اعلام اینکه همه جایگاه‌های عرضه گاز در استان اکنون فعال است، اظهار داشت: باتوجه به اینکه این جایگاه‌ها بر اساس نیاز استان طراحی و ساخته شده هیچگونه ترافیک برای تأمین سوخت سی ان جی در استان وجود ندارد.

وی یادآوری کرد که دارندگان وسایط نقلیه گازسوز بدون هیچ معطلی در کمترین زمان ممکن می‌توانند نسبت به سوختگیری اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه گفت: باتوجه به جمعیت و استفاده‌کنندگان از خودرو و تعداد جایگاه‌های سی ان جی اکنون کرمانشاه از استان‌های تراز اول در خصوص تأمین سوخت خوروهای گاز سوز است.

شهبازی اضافه کرد: شرکت گاز استان کرمانشاه اکنون در مناطق کمتر برخوردار از جایگاه‌های سی ان جی باتوجه به توسعه گازرسانی و رشد مصرف‌کنندگان از گاز طبیعی زیرساخت‌های لازم به منظور راه‌اندازی جایگاه‌های جدید توسط بخش خصوصی را فراهم آورده است.

در استان کرمانشاه در مجموع ۱۵۴ جایگاه فرآورده نفتی وجود دارد که از این تعداد ۳۷ جایگاه تک منظوره سی ان جی است.

جمعیت ۲ میلیون نفری این استان در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.