روز دوشنبه مراسم نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم از جمله حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ادارات، مدارس، دانشگاه ها و ارگان های مختلف لشکری و کشوری در کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم که آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در پیشاپیش آنها حرکت می کردند، شرکت کننندگان شعارهایی علیه امریکا و استکبار جهانی سردادند.  

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این مراسم در سخنانی در خصوص فتنه ۸۸ و برگزاری مراسم دهمین سالگرد این حادثه بیان کرد.

او در ادامه گفت: کرمانشاه این چهره ستبر ایران اسلامی زخم بیکاری و محرومیت دارد و برای درمانش کار جهادی نیاز است از جمله وجود ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و میانگین بارندگی ۲ برابر کشور فرصت هایی است که می توان برای درمان زخم های این استان استفاده کرد.

حسینی مقدم، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: باید در مهمترین میدان پیش رو اتحادمان را که مهمترین یادگار امام راحل است، حفظ کنیم.

او، مهمترین تصمیم امام را واگذاری تصمیمات مهم به مردم عنوان کرد و تاکید کرد که مجلس باید شالوده فضایل ملت باشد و به این منظور باید حضور مردم در انتخابات همانند نهم دی حماسی باشد.

حسینی مقدم از دلسرد شدن مردم برای حضور در انتخابات در نتیجه تبلیغات دشمن و نیز در نتیجه شرایط تحریم ابراز نگرانی کرد و گفت: با حضور کمرنگ دشمن شادکن نباشیم و به جای آن سعی کنیم با حضور پررنگ دوستانمان را شاد کنیم.

وی بار دیگر بر انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: برخی نمایندگان در حق جوانان نیازمند و محرومان جامعه کوتاهی کرده اند لذا باید نماینده ای انتخاب شود که ایجاد اشتغال و رفع محرومیت در اولویت برنامه هایش باشد.

در این مراسم عباس سروری مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز مردم را برای تحقق گام دوم انقلاب فراخواند و بیان داشت: همه باید با همکاری هم برای ساختن تمدن ایران اسلامی گام بردارند.

در قطعنامه پایانی مراسم بیان شد: نهم دی تحقق وعده الهی بود که اثبات کننده کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل ولایت فقیه است به گونه ای که نظام می تواند پیچیده ترین فتنه ها را مهار کند.

این قطعنامه در سه بند قرائت شد.

بند اول به تجدید میثاق با رهبر انقلاب و پایبندی به منویات او برای عبور از مشکلات اشاره داشت.

در بند دوم نیز بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید شد و از شورای نگهبان خواسته شد، برای جلوگیری از عوامل نفوذی به اجرای دقیق نظارت استصوابی بپردازد و بند سوم نیز خواستار بررسی موشکافانه قراردادهای بین المللی و نهراسیدن از تهدیدات دشمن شد.

نظیر این مراسم در دیگر شهرهای استان کرمانشاه نیز برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.