لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با نزدیک شدن به هفته های پایانی از حساسیت مضاعفی برخوردار شده و شرایط ویژه برخی تیم ها که یا برای قهرمانی می‌جنگند و یا برای فرار از سقوط باعث شده تا مسابقات زیبا و عموما پرگل دنبال شود.

یکی از تیم های کاندیدای سقوط شاهین کرمانشاه است، تیمی که نیاز مبرمی به کسب حداکثر امتیازات باقی مانده در چهار دیدار پیش روی خود دارد، دیدارهایی که سه مورد آنها با تیم های بالانشین جدول است.

تیم شاهین در حالی باید در ساوه به مصاف سن ایچ این شهر برود که حریف نه ترسی از سقوط دارد و نه تقریبا امیدی برای قهرمانی، که این موضوع می تواند به نماینده کرمانشاه برای کسب سه امتیاز حساس خارج از خانه کمک کند.

تیم شاهین کرمانشاه که در ۲ مسابقه آخرش موفق شد اهورا بهبهان و ستارگان ورامین را از پیش رو بردارد با انگیزه ای متفاوت تر از گذشته به چهار فینال پیش روی خود نگاه می کند، تا بلکه با کسب نتایج لازم امسال را در لیگ برتر ماندگار شود.

بدون شک پیروزی شاهین مقابل سن ایچ قدم مهمی در راه ماندن این تیم در رقابت های لیگ برتر است که بازیکنان تیم می توانند آن را محقق کنند.

بازیکنان شاهین به خودباوری لازم رسیده اند

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسابقه بسیار حساسی مقابل سن ایچ ساوه داریم هرچند مطمئنم بازیکنان تیم که به خودباوری لازم رسیده و ثابت کرده اند مقابل هر حریفی می توانند پیروز باشند توان شکست رقیب سرسخت خود را دارند.

سید احسان احسانی افزود: بازیکنان شاهین به موقع توانستند از آن شرایط بدی که نتایج را به حریف واگذار می کردند فاصله گرفته و شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر حفظ کردند.

وی گفت: پیروزی مقابل اهورا در آن شرایط بسیار سخت و ستارگان ورامین با این همه بازیکن خوب و شاخص توانایی بازیکنان شاهین را ثابت کرد و امیدوارم در دیدار فردا مقابل حریف ساوه ای نیز دست پر میدان را ترک کنیم.

احسانی یادآوری کرد: تیم سن ایچ از بازیکنان خوبی سود می برد که راه دروازه حریفان را به خوبی می دانند، خط حمله این تیم هم اکنون جزو پنج خط حمله برتر لیگ است بنابراین ما باید در گام اول دروازه خود را حفظ و سپس به فکر گلزنی باشیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه تصریح کرد: پیروزی مقابل سن ایچ که در خانه به سختی امتیاز می دهد کار سختی است اما بازیکنان شاهین ثابت کرده اند مرد روزهای سخت هستند و بدون شک برای پیروزی به میدان خواهند رفت.

وی در پایان گفت: پیروزی مقابل سن ایچ امیدهای شاهین برای ماندن در لیگ برتر را دوچندان کرده و باعث می شود در مسابقات پیش رو بازیکنان با روحیه ای مضاعف مقابل تیم های قدرتمند ظاهر شوند.

مسابقه تیم های سن ایچ ساوه و شاهین کرمانشاه از ساعت ۱۷ فردا (شنبه هفتم دی) در شهر ساوه برگزار می شود.

در پایان هفته بیست و دوم، تیم های سن ایچ با ۳۵ و شاهین با ۱۷ امتیاز به ترتیب در رده های ششم و سیزدهم قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.