تیم های شاهین و ستارگان در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر کدام انگیزه هایی جداگانه برای پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز مسابقه دارند.

از یک سو تیم شاهین که برای بقا در لیگ می جنگند و نیاز مبرمی به سه امتیاز مسابقه دارد و از سوی دیگر هم ستارگان برای راه یابی در جمع سه تیم اول تلاش می کند.

تم شاهین که با پیروزی هفته گذشته مقابل اهورا توانست اولین سه امتیاز نیم فصل دوم را کسب کند با انگیزه و روحیه ای مضاعف در این دیدار خانگی به میدان می رود تا ضمن کسب دومین پیروزی متوالی امیدهایش را برای هفته های آتی زنده نگه دارد.

پیروزی شاهین تغییری در وضعیت این تیم در جدول ایجاد نمی کند اما فاصله امتیازی آن را با تیم اهورای رده دوازدهمی که ۲۰ امتیازی است می تواند کاهش دهد.

بازیکنان شاهین توان پیروزی مقابل ستارگان ورامین را دارند

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بازیکنان تیم ما توان شکست حریف سرسخت خود ستارگان ورامین را دارند و به طور قطع در دیدار فردا به چیزی جز این فکر نمی کنند.

سید احسان احسانی تصریح کرد: پیروزی هفته گذشته برابر اهورا که در شرایط بسیار سختی بدست آمد روحیه و انگیزه بازیکنان تیم را چند برابر کرده و به طور قطع به آنها در دیدار فردا کمک می کند.

وی تصریح کرد: پیروزی در دیدار فردا امید تیم ما را برای ماندن در لیگ برتر کاملا حفظ می کند اما نتیجه ای غیر از آن کار ما را بسیار سخت تر از قبل خواهد کرد.

احسانی در پایان از هواداران تیم شاهین و علاقه مندان به ورزش دعوت کرد تا با حضور در سالن مسابقه و تشویق بازیکنان زمینه ساز پیروزی این تیم برابر ستارگان ورامین شوند.

دیدار تیم های فوتسال شاهین کرمانشاه و ستارگان ورامین از ساعت ۱۷ عصر فردا (دوشنبه ۲ دی) در سالن قمر بنی هاشم شهر کرمانشاه برگزار می شود.

در پایان هفته بیست و یکم تیم شاهین کرمانشاه با کسب ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و تیم ستارگان ورامین هم با ۳۷ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.