محمدرضا داورزنی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: امروز بدون هیچ تعارفی والیبال جزو رشته های مهم و اثرگذار کشور محسوب می شود و مورد توجه همه مردم و بخصوص خانواده ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه والیبال امروز جزو پرافتخارترین رشته های ورزشی کشور محسوب می شود، افزود: قهرمانی تیم های نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات جهانی و قرار گرفتن تیم بزرگسالان در ردیف هشت تیم برتر دنیا نمونه هایی از این افتخارات به شمار می رود.

داورزنی ادامه داد: تلاش می کنیم که والیبال را به ورزش اول کشور تبدیل کنیم چرا که اکنون این رشته ورزشی در دنیا در حال تبدیل شدن به ورزش اول است.

رییس فدراسیون والیبال یادآوری کرد: یکی از اهدافی که باعث شد از وزارت ورزش به فدراسیون باز گردم همین موضوع تبدیل کردن والیبال به ورزش اول ایران بود چرا که نیاز دیدم این رشته باید بیش از گذشته تقویت شود.

وی همچنین با تمجید از والیبال کرمانشاه گفت: در سال های گذشته بازیکنان بزرگی در این استان حضور داشتند و هم اینک نیز شاهد درخشش آن ها و تیم های کرمانشاهی در سطح ملی و بین المللی هستیم.

داور زنی با بیان اینکه کرمانشاه پتانسیل تیمداری در لیگ برتر و درخشش دوباره در سطح اول والیبال کشور را دارد، گفت: باید روی ایجاد پایگاه های مردمی والیبال سرمایه گذاری کرد تا شاهد رشد و موفقیت دوباره کرمانشاه در این رشته باشیم.

در مجمع انتخاباتی والیبال کرمانشاه، فرهمند سال افزون با کسب ۱۷ رای به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.