رضا سلیم ساسانی روز شنبه در همایش پلیس و اصناف کرمانشاه که در سرسرای جلسات اتاق اصناف برگزار شد، اظهارداشت: در طول سال های اخیر، اداره نظارت بر اماکن پلیس استان هم افزایی بسیار خوبی با اصناف و بازاریان داشته و همواره حمایت های لازم را به عمل آورده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر بازاریان کرمانشاه نیز همواره همکاری با ماموران پلیس را سرلوحه کار خود قرار داده و هرجایی که لازم بوده برای افزایش امنیت پای کار آمده اند.

سلیم ساسانی خاطرنشان ساخت: ۶۰ هزار واحد صنفی که در حوزه اقتصاد فعالیت می کنند بدون شک برای فعالیت خود نیازمند امنیت هستند که ماموران جان برکف پلیس تامین آن را برعهده گرفته اند.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه در ادامه به ناآرامی های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: اگر حضور پرصلابت و مقتدرانه پلیس نبود کسب و کار اصناف و بازاریان با آسیب جدی روبرو می شد و ضررهای مضاعف‌تری وارد می شد.

وی یادآوری کرد: در یکی دو روزی که شهر کرمانشاه درگیر آشوب بود بسیاری از کسبه و بازاریان فعالیت خود را متوقف و واحد کسب و کار خود را تعطیل کردند اما با حضور مقتدرانه پلیس و برخورد با اغتشاشگران فعالیت اصناف به حالت سابق بازگشت.

سلیم ساسانی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جواهری، ابراز امیدواری کرد شاهد هم افزایی هرچه بیشتر پلیس و اتاق اصناف باشیم.

در این جلسه از خانواده شهید ایرج جواهری که در جریان اغتشاشات ۲۵ آبان به درجه رفیع شهادت نایل آمد از سوی اتاق اصناف تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.