سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه در جمع خبرنگاران، همچنین از دستگیری چهار هزار و ۹۰۰ نفر از عوامل مرتبط با موادمخدر شامل قاچاقچی، خرده فروش و مصرف کننده تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: این تعداد دستگیری نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که چهار هزار و ۷۵۳ نفر بوده سه درصد رشد داشته است.

کشف ۱۰۵ کیلو موادمخدر در عملیاتی مشترک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه در ادامه گفت: با همکاری مشترک پلیس استان های کرمانشاه، لرستان و البرز، ۱۰۵ کیلوگرم تریاک طی ۲ عملیات در ۴۸ ساعت گذشته کشف شد.

سرهنگ دلیری اظهار داشت: در عملیات نخست و پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های غربی کشور به سمت کرمانشاه را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، خودروی پژو ۴۰۵ فرد قاچاقچی شناسایی و ماموران در فرصت مناسب نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و راننده نیز دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در عملیات دوم نیز با همکاری ماموران استان با شهر البرز پنج کیلوگرم تریاک کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر هم دستگیر شد.

سرهنگ دلیری، همچنین با اعلام شماره تماس ۱۲۸ از شهروندان خواست هرگونه اطلاعی از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر دارند را به پلیس گزارش کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.