به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ هادی قزوینه ای در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی با یک دستگاه خودرو پژو قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به شهرستان ملایر را از طریق بلع در داخل معده دارند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی قضایی با دادستان شهرستان ملایر، تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به برقراری ایست و بازرسی در محور اراک به ملایر، در شهر زنگنه و کنترل خودروهای عبوری اقدام کردند.
سرهنگ هادی قزوینه ای بیان کرد: ماموران خودروی قاچاقچیان را شناسایی و آن را با اجرای طرح پلیسی متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی ها متوجه شدند راننده و 2 سرنشین دیگر این خودرو مواد مخدر از نوع تریاک را در معده انبار کرده اند.
وی اظهار کرد: متهمان، تمامی مواد مخدری را که بلع کرده بودند دفع و مقدار یک کیلو و 380 گرم موادمخدر از نوع تریاک از آنان کشف شد و هر سه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ قزوینه ای اضافه کرد: بلع مواد مخدر روشی است که قاچاقچیان مرد برای جابجایی مواد مخدر استفاده می کنند و بانوان از روش انباری یا همان جاسازی مواد افیونی از رحم برای نقل و انتقال مواد مخدر بهره می گیرند.
وی ادامه داد: پس از آب بندی و بلع مواد مخدر، قاچاقچیان در طول مسیر هیچگونه آب و غذایی مصرف نمی کنند تا آب بندی مواد مخدر در داخل معده باز نشود چراکه در غیر اینصورت دچار مسمومیت و مرگ آنها می شود.
به گزارش ایرنا عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر مرداد سال گذشته نیز یک کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را از معده سه قاچاقچی در ملایر کشف و ضبط کرده بودند.
همچنین 13 بسته هروئین به میزان 225 گرم از معده یک قاچاقچی در شهر همدان کشف و ضبط شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.