ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی کرمانشاه از داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید می‌شود خواست به اخلاق انتخاباتی پایبند باشند و از تخریب رقبا و تهمت و افترا به یکدیگر پرهیز کنند و در رقابتی شرافتمندانه با تکیه بر توانایی های خود به میدان وارد شوند.

او یادآور شد ملت با آگاهی و مطالعه صلاحیت افراد را بررسی و انتخاب می کنند و از گرایش هایی که با جوسازی قصد دارند افراد ناکارآمد را انتخاب کنند، دوری کنند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود از دولتمردان نیز خواست در رفع دغدغه های معیشتی مردم جدی باشند و به اقشاری که به سختی زندگی را سپری می کنند نگاه ویژه داشته باشند و نگذارند دشمن از چنین شرایطی سوء استفاده کند.

ماموستا محمدی در ادامه خطبه های خود نماز جمعه را به برکت وجود پیامبر اکرم (ص) دانست و با اشاره به شان صدر پیامبر و بزرگواری ایشان، روحانیون را به الگو برداری از سیره و سنت نبوی دعوت کرد و از آنان خواست در ماموریت دینی خود همچون پیامبر در برابر ناملایمات و تندخویی و تهمت های  بخشی از مردم صبور بوده و به هدف خود که سعادت امت است ،تمرکز کنند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین از مردم خواست به توصیه های روحانیون در مورد مراقبت های دینی عمل کنند و نگذارند برخی تبلیغات مسموم دشمنان دین میان آنان و عالمان دینی اشان فاصله ایجاد کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.