حشمت‌الله فلاحت‌پیشه روز سه‌شنبه (۱۹ آذر) در مراسم افتتاح واحد یک بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در کرمانشاه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه آمریکایی‌ها در ارتباط با ایران دره‌ای طراحی و ایجاد کرده‌اند، افزود: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی خود در برابر تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی این دره را پُر کرده و به خاکریزی برای خود تبدیل کرده‌اند.

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ترامپ قبلا از گزینه نظامی برای ایران نام می‌برد، گفت: بعد از سقوط پهپاد آمریکایی در خلیج فارس ترامپ گزینه نظامی در ارتباط با ایران را از روی میز خود برداشته اما برای سایر کشورها این گزینه همچنان برروی میز آمریکایی‌ها است.

فلاحت‌پیشه با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، اظهارداشت: اکنون امنیت اقتصادی و ذهنی برای ملت ایران ایجاد شده و آمریکایی‌ها هم پای میز مذاکره می‌آیند.

این نماینده مجلس دهم در ادامه سخنانش با اشاره به تغییر قیمت بنزین با بیان اینکه مجلس در این تغییر قیمت موثر و مقصر نبود، گفت: اکنون که این طرح اجرا شده روزانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از محل صرفه‌جوی مصرف بنزین درآمد عاید کشور می‌شود که از دولت می‌خواهیم این مبلغ را در اختیار مردم قرار دهد.

فلاحت پیشه در ارتباط با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز افزود: آقای لاریجانی هزینه تصمیم‌گیری‌ها را در این کشور دارد می‌دهد و صدایی هم از او بلند نمی‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه خواستار تحقق وعده‌های داده شده به مردم اسلام آبادغرب شد و گفت: مردم این شهرستان منتظر اجرایی شدن خط انتقال آب، احداث پتروشیمی و راه اندازی دانشکده فنی اسلام آبادغرب هستند.

فلاحت پیشه از بروکراسی اداری و طولانی شدن روند اجرای طرح‌ها گلایه کرد و افزود: زمین، بودجه، هیات علمی و دانشجو برای راه اندازی دانشکده فنی اسلام آبادغرب موجود است اما یک مدیر بومی در این شهرستان زمین برای ساخت دانشکده اختصاص نمی‌دهد.

واحد یک نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان دالاهو در غرب کرمانشاه روز سه‌شنبه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

ظرفیت واحد یک بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان دالاهو ۳۰۷ مگاوات است که برای احداث آن هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.