«فرزین معتمدی» یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، بااشاره به بارش برف در سطح استان، اظهارداشت: این خودروها که ۴۸۵ مسافر داشتند در نزدیکی روستای «داربادام» و در محور گیلانغرب گرفتار برف و کولاک شدند.

وی با بیان اینکه بین مسافران این خودروها اقلام خوراکی توزیع شد، گفت: همچنین در محورهای حمیل به ایلام و روانسر به پاوه نیز اقلام خوراکی به ترتیب بین ۶۱ و  ۲۶ نفر توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه ۶ نفر در محور گیلانغرب به روانسر به دلیل سرمازدگی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: پنج فقره تصادف در محورهای بیستون به کرمانشاه، سرپل‌ذهاب به قصرشیرین، کرمانشاه به اسلام آبادغرب و سنقر به میانراهان نیز رخ داد که در مجموع عملیات رهاسازی برای ۹ نفر انجام شد.

معتمدی عنوان کرد: در عملیات شب گذشته ۱۵۰ نفر از پرسنل هلال احمر در قالب ۱۰ تیم، ۱۸ دستگاه آمبولانس و ۱۵ خودرو امدادی به کار گرفته شدند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح زمستانی هلال احمر اشاره کرد و گفت: چهار هزار نفر روز نیرو در قالب این طرح پای کار خواهند بود و در زمینه امداد و نجات بخصوص کمک به خودروهای گرفتار در برف و حوادث فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه تاکید کرد: ۱۳ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت، ۱۵ پایگاه شهری، ۲ پایگاه امداد کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی هلال احمر در قالب این طرح آماده خدماتدهی به مردم هستند.

بارش باران و برف از اواخر روز گذشته در سطح استان کرمانشاه آغاز شده و براساس پیش بینی هواشناسی تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.
استان کرمانشاه دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.