محمدرضا اعتصام روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: همزمان با آغاز طرح زمستانی علاوه بر پایگاه ثابت در گردنه اسدآباد یک پایگاه موقت نیز در جاده جنت آباد - کنگاور راه اندازی شد.
وی اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر به صورت 24 ساعته در این پایگاه ها مستقر هستند و هنگام بروز سانحه در کمترین زمان به محل حادثه عزیمت می کنند.
رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد افزود: چنانچه شرایط راه های این شهرستان بحرانی شود، تیم های اضطراری و پشتیبان نیز به کمک تیم های هلال احمر می شتابند.
اعتصام ادامه داد: خودروی آمبولانس و امداد و نجات در پایگاه امداد جاده ای هلال احمر مستقر است و در صورت نیاز خودرو و نیرو در اختیار این پایگاه قرار می گیرد.
وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد سال و احتمال ریزش برف و مسدود شدن راه زمینه اسکان اضطراری مسافران در پایگاه امداد جاده ای واقع در گردنه اسدآباد مهیا است.
رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد اظهار داشت: این پایگاه به تجهیزات زمستانی مجهز شده و آمادگی پذیرش 200 مسافر در هر شبانه روز را دارد.
اعتصام گفت: در 24 ساعت گذشته یک مورد سانحه جرحی براثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه کامیون با پیکان وانت در گردنه اسدآباد رخ داد که منجر به مجروح شدن یک تن شد.
طرح زمستانی امداد و نجات از 22 آذر آغاز شده است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.