رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه در این آیین گفت: برنامه های متعددی باید برای دانش آموزان، معلمان، خانواده ها و امامان جماعات ادارات و مساجد و مدارس در زمینه شیوه های دعوت فرزندان به نماز، آشنایی با فلسفه و آداب نماز برگزار شود.

حجت الاسلام علی مولوی افزود: نماز در راس اسلام و مهم ترین عبادت ها است و همه وظیفه دارند در این زمینه با ستاد اقامه نماز همکاری کنند تا بیش ار این نیز شاهد ترویج و توسعه نماز در جامعه باشیم.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز گفت: بندگی خدا در خواندن نماز است و جامعه ای که نماز در آن جاری باشد از آلودگی ها و ناهنجاری های اجتماعی مصون خواهد ماند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: آموزش و پرورش و معلمان نقش مهم و مستقیم در تربیت دانش آموزان دارند از این رو  باید نسل سوم و چهارم انقلاب به گونه ای تربیت شوند که اولیا و مربیان و مبلغان و روحانیون در این خصوص دغدغه داشته باشند.

وی درپایان گفت: یکی از مشکلات و ایجاد آسیب اجتماعی در جامعه عدم پایبندی به نماز و دستورات دینی و تعالیم اسلامی است که بزهکاری اجتماعی را رقم می زند.

رییس آموزش و پرورش سرپل ذهاب نیز گفت: رسالت همه پیامبرهای الهی دعوت به خدا پرستی و عبادت خداوند متعال است.

روح الله عباسیان گفت: آیین نماز را در جامعه اسلامی رواج دهیم و با شوق و اشتیاق به نماز روی بیاوریم تا آثار آن در زندگی فردی و اجتماعی مشخص شود.

سرپل ذهاب در مقاطع مختلف تحصیلی ۱۵ هزار دانش آموز دارد که در ۷۰۹ کلاس درس و در قالب ۱۹۳ آموزشگاه شهری و روستایی مشغول تحصیلند.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.