فرماندار اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه تلاشگر در همه حوزه‌ها سعی کرده تا در تبدیل علم به ثروت بسیار موفق عمل کند.

جواد زنجانی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما در شرایط سخت تحریم به توانمندی اقتصادی خانواده‌ها با اشتغال مستقیم جوانان و نسل آینده نیاز داریم تا غنای جامعه را در کنار افزایش ثروت و رفاه شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به خوبی توانسته است از سرمایه‌های بالقوه و توانمندی‌های بی‌نظیر در راستای به فعلیت رساندن این شرایط بهره‌برداری کند، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی یک مجموعه موفق در حوزه علم، پژوهش، تحقیقات، فناوری‌های نوین و همچنین فعال در عرصه اشتغالزایی، فرهنگی و تولید مهارت است که قطعا حرکت توانمندی را می‌تواند در این حوزه رقم بزند.

فرماندار اردبیل رویکرد جدید جهاد دانشگاهی را با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری با اتکا به نیروی جوان، خلاق و نوآور یادآور شد و گفت: باید این مجموعه در تولید علم به ثروت و افزایش اشتغال پیشقدم شده و بتواند از شرایط موجود بهترین بهره را بگیرد.
زنجانی گفت: ما در اردبیل سعی کردیم به هر شکل ممکن از جهاد دانشگاهی حمایت کنیم به طوری که بنده در زمان مسئولیت در شورای شهر و مجموعه فرمانداری سعی کردم تا با تامین زمین و تخصیص اعتبارات سالانه این نهاد انقلابی و ارزشی را مورد حمایت و همراهی قرار دهم.
رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل بیان کرد: فعالیت خوبی را جهاد دانشگاهی استان اردبیل در بخش تحقیقاتی به ویژه گیاهان دارویی آغاز کرده که توسعه این امر می‌تواند در مناطق شهری و روستایی به اشتغال و توانمندی اقتصادی خانوارها کمک کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.