حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در جمع نمازگزاران با اشاره به ناآرامی های اخیر در پی اصلاح قیمت بنزین، افزود: ما هرچند سال یک بار دچار اغتشاش می شویم و با تحریم های مختلف مواجه هستیم که فتنه های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و  ۹۸ نمونه این آشوب های خیابانی است.

وی اظهارداشت: وظیفه مسلمانان در مقابل فتنه مشخص است زیرا مردم در حکومت دینی و خدایی و حکومت اسلامی دارای هدف هستند و هدفشان نهایی است.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: مردم اگر با فتنه گران مقابله کنند مجاهد فی سبیل الله و اگر شهید شوند در رحمت خواهند بود از این رو برای مقابله با کفار باید ایستادگی و صبر داشته باشند.

ملکی اضافه کرد: امروز با بررسی اوضاع جهانی می بینیم که آمریکا و کفار آمریکایی در حال نابودن شدن هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ۲ سال تمام پیمان بسته و برنامه ریزی کردند که با ایجاد فتنه در اراده نظام اسلامی خلل ایجاد کنند و کلام رهبر معظم انقلاب باعث ختم فتنه ۹۸ شد زیرا مردم با بصیرت ما رهبر الهی خود را دوست دارند و پیمان قلبی و ولایی خود را با ولی فقیه بسته اند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: ملت الهی ایران هم اکنون با اراده کامل در برابر کفار و استکبار ایستاده اند و با حضور در عرصه های مختلف ثابت کرده اند مدافع ایران اسلامی هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.