محمودرضا مرادی روز چهارشنبه در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به کسب رتبه چهارم مسابقات قرآن و عترت، کسب رتبه اول المپیاد ورزشی، رتبه اول در حوزه تحقیقات و فناوری در میان دانشگاه های تیپ ۲ کشور و رتبه هشتم در مجموع دانشگاه های کشور را از جمله عناوین و افتخارات امسال دانشگاه اعلام کرد. 

او کسب این عناوین را افتخاری بزرگ برای دانشگاه دانست و گفت: مهمتر از کسب این رتبه و عناوین حفظ و ارتقای آن است که باید همواره مدنظر قرار گیرد.

او به کسب رتبه اول روابط عمومی دانشگاه در کمپین فشار خون در بین دانشگاه های علوم‌پزشکی سراسر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: رسیدن به این هدف مهم نشان دهنده اراده راسخ مجموعه و داشتن برنامه و چشم‌انداز بوده است.

او کار روابط عمومی را مهم، خطیر و تاثیرگذار دانست و گفت: برای کسب عناوین و افتخارآفرینی باید کار تیمی انجام شود تا بهتر و سریعتر نتیجه گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه سخنانش افراط و تفریط را آفت بزرگی برای روابط عمومی ها دانست و اظهار داشت: افراط و تفریط می تواند جایگاه مهم و حساس روابط عمومی را پایین بیاورد و از این رو باید حد اعتدال و معتدل بودن را رعایت کرد.

مرادی صداقت در انتشار اخبار دانشگاه را از نکاتی دانست که همواره مدنظر مسئولان دانشگاه است و تاکید کرد که کسب افتخارات و عناوین را باید با صداقت بیان کرد و از افراط و تفریط جلوگیری نمود.

وی تصریح کرد که در انتشار اخبار دانشگاه علوم پزشکی انتشار اخبار نباید به صورت تبلیغاتی باشد بلکه آنچه که هست باید با صداقت بیان شود.

او با تاکید بر اینکه باید همه مجموعه دانشگاه در اطلاع رسانی ها مورد تاکید باشد و اشخاص برجسته نشوند، گفت: هدف همه ما باید برجسته کردن سازمان باشد و این کار را باید به صورت حرفه‌ای و همه جانبه انجام دهیم.

او همچنین یادآوری کرد که انتظار ما از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تنها انتشار اخبار نیست و می‌خواهیم تعامل همه جانبه‌ای با مردم، همکاران، رسانه‌ها و همه جامعه داشته باشد.

وی خواستار گوشزد کردن نقاط ضعف و قوت دانشگاه از سوی مجموعه روابط عمومی شد و گفت: باید نقاط قوت را با همکاری هم تقویت و نسبت به رفع نقاط ضعف تلاش نماییم.

مرادی همچنین کسب مقام اول در کمپین فشار خون در سطح کشور را ناشی از کار تیمی، تعامل و همکاری‌های بین بخشی و فرابخشی دانست و گفت: دستگاه‌های مختلفی در راستای اجرای این طرح با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کردند که جای قدردانی دارد.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز در این نشست به کسب رتبه اول کمپین فشار خون در بین دانشگاه های علوم‌پزشکی سراسر کشور خبر داد و گفت: این رتبه در نتیجه کار تیمی همه معاونت‌ها، شبکه‌های بهداشتی، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها به دست آمد.

مهدی محمدی اظهار داشت: در پانزدهمین سمپوزیوم روابط عمومی و ‌جشنواره روابط عمومی‌های برتر حوزه سلامت کشور که در مرکز همایش‌های تلاش در تهران برگزار شد از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تجلیل شد.

در این همایش ۴۴ تن از مسئولان روابط عمومی معاونت‌ها، دانشکده‌ها، بیمارستان‌ها و روابط عمومی ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.