محمودرضا مرادی روز یکشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به رشادت‌های جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، افزود: ارائه خدمات درمانی به ایثارگران در استان کرمانشاه باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی اظهار داشت: با توجه به مکانی که از سوی اداره کل بنیاد شهید استان برای این کلینیک در نظر گرفته شده است، با بهره گیری از ظرفیت‌های دانشگاه امکانات لازم را برای راه‌اندازی این کلینیک فراهم می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه نیز با اشاره به رسالت بنیاد شهید در خدمت به ایثارگران استان گفت: ایثارگران سهم خود را برای اعتلای کشور پرداخته اند و مسوُولان نیز باید تمام تلاش خود را برای خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا به کار گیرند.

حجت الاسلام هادی عسگری، تعداد جانبازان استان را ۹ هزار و ۶۱۶ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۳۵۰ نفر جانباز بالای ۷۰ درصد و ۲ هزار و ۱۶۳ نفر نیز جانباز شیمیایی هستند.

وی گفت: کلینیک ویژه جانبازان با نگاه تسهیل در اقدامات درمانی مورد نیاز آنها و با عنایت ویژه‌ای که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به حوزه درمانی جانبازان و ایثارگران دارد راه‌اندازی خواهد شد و می‌تواند موجب ارائه خدمات مطلوب‌تری برای ایثارگران استان شود.

 در این نشست همچنین، وضعیت قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران با بیمارستان‌های دولتی و داروخانه‌ها بررسی شد و مقرر گردید از این پس قرارداد بیمه‌ای به صورت متمرکز بسته شود و بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها ملزم به ارائه خدمات بیمه‌ای به ایثارگران هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.