ملارشید ثنایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا باتبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت افزود: در سایه وحدت میان مسلمانان است که می‌توان دین اسلام را حفظ کرد و بین وحدت و عدالت رابطه تنگاتنگی است و فقط باوحدت می‌توان به عدالت رسید.

وی اظهارداشت: وحدت و برادری علمای شیعه و سنی باعث سربلندی نظام است از این رو تاکید می شود شیعه و سنی با هم اتحاد داشته باشند و روابط خود را محکم‌تر کنند.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب گفت: دشمن با ایجاد تحریم سعی در براندازی نظام اسلامی دارد ولی بدخواهان بدانند که تحریم در مسلمانان اثری ندارد و باحفظ وحدت می توانیم بیش از پیش بر نظام کفر پیروز شویم.

ثنایی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم با اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حفظ نظام اسلامی تلاش کنیم و اجازه ندهیم دشمن به توطئه های شوم خود دست یابد.

فاصله میان ۱۲ ربیع‌االاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنابر روایات اهل سنت می باشد تا ۱۷ ربیع الاول که تاریخ ولادت حضرت محمد (ص) بنابر روایات موجود در شیعه است،از سوی امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است؛ هفته وحدت امسال با نام جشن‌های بهار مهربانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.