حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در جمع نمازگزاران با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی استکبارستیز ۱۳ آبان افزود: نقطه مشترک راهپیمایی ۱۳ آبان همانند دیگر راهپیمایی ها مقابله بانفوذ آمریکا و و حمایت از انقلاب اسلامی است.

وی اظهارداشت: در سال های گذشته آمریکا راه های زیادی برای نفوذ سیاسی در کشور انجام داده و راه را برای ورود دوباره آمریکا به کشور بسته است.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: آمریکا همواره با رفتارهای ضد انسانی و خصمانه خود حتی از رسیدن دارو به بیماران جلوگیری کرده و از گروه های ضد ایرانی حمایت می کند و آن ها را مقابل ملت ایران قرار داده است.

شامحمدی ادامه داد:  با وجود توطئه های دشمن، همواره نفوذ ایران اسلامی بیشتر شده و امروز کشور ما به قدرتی اثرگذار در جهان و منطقه خاورمیانه تبدیل شده است.

وی با اشاره به اجرای غنی سازی در فردو گفت: چون اروپایی ها به تعهدات خود عمل نکرده و آمریکا نیز از برجام خارج شده اجرای گام چهارم براساس ماده ۲۶ توافق هسته ای بوده است.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: ۱۵ آبان آغاز امامت امام عصر (عج) است و در ایام غیبت حضرت ولی عصر(عج) ما باید حقیقت انتظار را درک کنیم و این انتظار به شخص منتظر قوام می دهد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.