هوشنگ بازوند روز جمعه در گفت و گو با پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: این آمادگی از طرف کرمانشاه برای بسیج تمام امکانات برای یاری رسانی به زلزله زدگان آن استان وجود دارد.

وی همچنین با ابراز تسلیت و همدردی با خانواده های جانباخته زلزله بامداد امروز آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: از صبح امروز تعداد زیادی از شهروندان کرمانشاهی آمادگی خود را برای اعزام به مناطق زلزله زده برای امداد رسانی اعلام کرده اند.

بازوند افزود: همچنین تیم های امدادی تخصصی استان کرمانشاه نیز این آمادگی را دارند در صورت نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

استاندار کرمانشاه در پایان و با آرزوی سلامتی و بهبودی برای آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، به مهرورزی مردم این استان در زمان زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ در سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه ماست تا به یاری همنوعان آسیب دیده خود در آن دیار بشتابیم.

زمین لرزه ای با قدرت ۵.۹ ریشتر ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه بامداد امروز (جمعه ۱۸ آبان) در ۱۹ کیلومتری شهر ترک از توابع شهرستان میانه در ۱۸۰ کیلومتری جنوب تبریز روی داد. 

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه است.

این زمین لرزه که در ۶ شهر و ۱۴۵ روستا احساس شده تاکنون ۶ کشته و ۱۲ زخمی به جا گذاشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.