سعدی مصطفی‌زاده افزود: برای اجرایی شدن این طرح‌ها بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات روستایی و عشایری پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های کشاورزی، تولیدی، خدماتی و ورزشی هستند که ۳۷ فرصت شغلی جدید را در روانسر فراهم کرده است.

فرماندار روانسر ادامه داد: از محل تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون تعداد ۱۰۹ طرح تسهیلات خود را به مبلغ ۱۳۴ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال دریافت کرده‌اند.

مصطفی زاده با بیان اینکه این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۹۶ نفر را فراهم کرده است، گفت: شهرستان روانسر در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری رتبه چهارم استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: شهرستان روانسر یک شهرستان اقتصادی است که هنوز ظرفیت‌های آن بالفعل نشده و همه مدیران باید نسبت به اشتغال‌زایی حساسیت داشته باشند.

فرماندار روانسر در ادامه اضافه کرد: ظرفیتهای این شهرستان به گونه‌ای است که باید سرمایه‌گذاران را جذب کنیم و فرآیند کار را برای آنها تسهیل کنیم.

وی بهبود فضای کسب و کار در روانسر را ضروری دانست و گفت: با همدلی و هم‌افزایی مدیران و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی این مهم تحقق خواهد یافت.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.